Aluevaalityöryhmä

Kaakkois-Suomen vihreiden eli piirin aluevaalityöryhmä koordinoi aluevaaleihin valmistautumista kaikissa alueen kolmessa maakunnassa, Etelä-Karjalassa, Etelä-Savossa ja Kymenlaaksossa. Kukin maakunta tulee muodostamaan oman hyvinvointialueensa, ja paikallista aluevaalityötä varten on omat maakuntaryhmät. Piirin aluevaalityöryhmän puheenjohtaja on Hanna Holopainen. Maakuntaryhmien puheenjohtajina toimivat piirin puheenjohtajiston jäsenet, Sonja Kähäri (Etelä-Karjala), Mika Majamäki (Etelä-Savo) ja Tiina Rosberg (Kymenlaakso). He kuuluvat myös piirin aluevaalityöryhmään. Työryhmän muut jäsenet ovat Päivi Marttila (Imatra, Etelä-Karjala), Heikki Härkönen (Savonlinna, Etelä-Savo), Vesa Nessling (Mikkeli, Etelä-Savo), Juha Attenberg (Kotka, Kymenlaakso) ja Kaisa Spies (Kouvola, Kymenlaakso).

Maakuntaryhmät vastaavat osaltaan oman alueensa ehdokashankinnasta, aluevaaliohjelman laatimisesta ja kampanjan suunnittelusta ja budjetoinnista.